-
Praca w dziale serwisu profesjonalnych urządzeń zasilania gwarantowanego UPS
-
Koordynacja pracy zespołu serwisantów
-
Kontakt mailowy i telefoniczny z Klientami Serwisu;
-
Bezpośredni kontakt z klientami (przyjmowanie zgłoszeń serwisowych, informowanie o statusie zgłoszonych zdarzeń);
-
Raportowanie o zakończeniu i przebiegu działań serwisowych;
-
Zamawianie części serwisowych zgodnie z zapotrzebowaniem;
-
Organizacja i optymalizacja wyjazdów serwisowych;
-
Współpraca ze wszystkimi działami firmy w zakresie czynności logistycznych i serwisowych;
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez: Romi Sp. z o.o. z siedzibą w Raszynie - zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) - RODO.
-
Doświadczenie w obsłudze klienta;
-
Doświadczenie w pracy biurowej;
-
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów - komunikatywność;
-
Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku;
-
Znajomość języka angielskiego w stopniu min. Komunikatywnym w mowie i piśmie (w celu obsługi klientów anglojęzycznych);
-
Umiejętność obsługi komputera (w tym Word, Excel);
-
Elastyczność, dobra organizacja pracy i łatwość we współpracowaniu z zespołem.
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
-
Atrakcyjne wynagrodzenie;
-
Możliwość rozwoju zawodowego;
-
Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole;
-
Pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną.