Kompleksowa obsługa w firmie ROMI to przede wszystkim bardzo dobry serwis.
Zapewnia go nasz doświadczony personel. Wykonujemy przeglądy agregatów, UPS-ów, sprzętu elektrycznego, testy i wymiany baterii, oraz kompleksowe przeglądy i pomiary instalacji elektrycznych.
W związku z szybkim rozwojem firmy, bardzo krótkimi reakcjami serwisowymi i zasilaniem newralgicznych punktów, jakimi są serwerownie, zabezpieczamy w magazynie zarówno części eksploatacyjne, jak i UPS-y zastępcze gotowe do instalacji. Wszystko po to, by Klient nie spotkał się z brakiem dostaw zasilania.
Umożliwiamy Klientowi podpisanie umowy szybkiego czasu reakcji, dzięki której świadczymy serwis:
- NDB – Next Business Day. W przypadku awarii technik serwisu przybędzie z pomocą w następnym dniu roboczym.
- 24/7/365 – wsparcie non-stop. Dojazd, diagnostyka i naprawa zgodnie z SLA.
HOTLINE – telefonicznej linii alarmowej. Dzwoniąc pod którą natychmiast otrzymamy informację co robić w przypadku błędów i ostrzeżeń
Procedura naprawy urządzeń UPS 1/1 lub 3/1
1. Należy pobrać i czytelnie wypełnić formularz
2. Do wypełnionego formularza (w przypadku zgłoszenia gwarancyjnego) dołączyć fakturę zakupu i wysłać na::
adres e-mail: biuro@gruparomi.pl |
FAX (22) 857 31 83 wew. 13 |
3. Po wstępnej weryfikacji przesłanych dokumentów dział serwisu nada numer zgłoszenia oraz potwierdzi akceptację wysyłki urządzenia.
4. Po otrzymaniu akceptacji wysyłki, urządzenie należy szczelnie zapakować w oryginalne pudełko dołączając fakturę zakupu i oryginał zgłoszenia serwisowego, następnie wysłać na adres:
ROMI sp. z o.o.
ul. Słowikowskiego 85A, Hala H6
05-090 Raszyn
z dopiskiem: SERWIS UPS
UWAGA:
Klient jest zobowiązany do odpowiedniego spakowania i zabezpieczenia urządzenia przed wysyłką do serwisu Romi.
Firma Romi, nie odpowiada za uszkodzenia powstałe wskutek niewłaściwego zabezpieczenia urządzenia do wysyłki.
Zapraszamy do kontaktu:
Mail: serwis@gruparomi.pl
Telefon: (22) 846-22-62 wew. 20, 22, 29