Grupa Romi
Menu
Grupa Romi

Zgłoszenie serwisowe

Kompleksowa obsługa w firmie ROMI to przede wszystkim bardzo dobry serwis.

Zapewnia go nasz doświadczony personel.  Wykonujemy przeglądy agregatów, UPS-ów, sprzętu elektrycznego, testy i wymiany baterii, oraz kompleksowe przeglądy i pomiary instalacji elektrycznych.

W związku z szybkim rozwojem firmy, bardzo krótkimi reakcjami serwisowymi i zasilaniem newralgicznych punktów, jakimi są serwerownie, zabezpieczamy w magazynie  zarówno części eksploatacyjne, jak i UPS-y zastępcze gotowe do instalacji. Wszystko po to, by Klient nie spotkał się z brakiem dostaw zasilania.

Umożliwiamy Klientowi podpisanie umowy szybkiego czasu reakcji, dzięki której świadczymy serwis:

  • NDB – Next Business Day. W przypadku awarii technik serwisu przybędzie z pomocą w następnym dniu roboczym.
  • 24/7/365 – wsparcie non-stop. Dojazd, diagnostyka i naprawa zgodnie z SLA.
    HOTLINE – telefonicznej linii alarmowej. Dzwoniąc pod którą natychmiast otrzymamy informację co robić w przypadku błędów i ostrzeżeń

 

Procedura naprawy urządzeń UPS 1/1 lub 3/1

1. Należy wypełnić formularz zgłoszenia dostępny pod linkiem https://serwis.gruparomi.pl/

2. Po wstępnej weryfikacji przesłanych informacji dział serwisu nada numer zgłoszenia oraz potwierdzi akceptację wysyłki urządzenia, lub zasugeruje wizytę serwisanta na miejscu.

3. Po otrzymaniu akceptacji wysyłki, urządzenie należy szczelnie zapakować w oryginalne pudełko dołączając fakturę zakupu i nadany numer zgłoszenia, następnie wysłać na adres:

ROMI sp. z o.o.

ul. Słowikowskiego 85A, Hala H6
05-090 Raszyn
z dopiskiem: SERWIS UPS

UWAGA: 

Klient jest zobowiązany do odpowiedniego spakowania i zabezpieczenia urządzenia przed wysyłką do serwisu Romi.

Firma Romi, nie odpowiada za uszkodzenia powstałe wskutek niewłaściwego zabezpieczenia urządzenia do wysyłki.

 

Zapraszamy do kontaktu:

Mail: serwis@gruparomi.pl
Telefon: (22) 846-22-62 wew. 20, 22, 29

 

Pobierz pliki