W związku z nieustającym rozwojem poszukujemy Asystentki Zarządu.
Zakres obowiązków stanowiska:
- Efektywne wsparcie Zarządu Spółki w realizacji bieżących zadań
- Współpraca ze wszystkimi działami Spółki
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy biura od strony administracyjnej, organizacyjnej i zaopatrzeniowej
- Zarządzanie obiegiem dokumentów i zapewnianie właściwego przepływu informacji w firmie
- Obsługa programu E-NOVA ( możliwość przyuczenia )
- Zarządzanie flotą samochodową oraz sprzętem technicznym ( laptopy , telefony) w tym dbanie o aktualne ubezpieczenia
- Obsługa poczty oraz kurierów (poczta przychodząca i wychodząca)
- Nadzorowanie procesu archiwizacji, dbanie o kompletność dokumentacji działów
- Obsługa gości, klientów zewnętrznych oraz wewnętrznych
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- Inne zlecone zadania administracyjne;
Benefity:
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Spotkania integracyjne
- Służbowy telefon do użytku prywatnego
- Parking dla pracowników
- Dofinansowanie wypoczynku
- Paczki świąteczne
Więcej szczegółów o ogłoszeniu na: Asystentka Zarządu