FB

Produkty

Serwis

Kompleksowa obsługa w firmie ROMI to przede wszystkim bardzo dobry serwis.

Zapewnia go nasz doświadczony personel.  Wykonujemy przeglądy agregatów, UPS-ów, sprzętu elektrycznego, testy i wymiany baterii, oraz kompleksowe przeglądy i pomiary instalacji elektrycznych.

W związku z szybkim rozwojem firmy, bardzo krótkimi reakcjami serwisowymi i zasilaniem newralgicznych punktów, jakimi są serwerownie, zabezpieczamy w magazynie  zarówno części eksploatacyjne, jak i UPS-y zastępcze gotowe do instalacji. Wszystko po to, by Klient nie spotkał się z brakiem dostaw zasilania.

Umożliwiamy Klientowi podpisanie umowy szybkiego czasu reakcji, dzięki której świadczymy serwis:

  • NDB – Next Business Day. W przypadku awarii technik serwisu przybędzie z pomocą w następnym dniu roboczym.
  • 24/7/365 – wsparcie non-stop. Dojazd, diagnostyka i naprawa tego samego dnia. Serwisanci wyjeżdżają natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia i  wstępnej, zdalnej diagnozie.
  • HOTLINE – telefonicznej linii alarmowej. Dzwoniąc pod którą natychmiast otrzymamy informację co robić w przypadku błędów i ostrzeżeń


Procedura naprawy urządzeń UPS 1/1 lub 3/1

1. Należy pobrać i czytelnie wypełnić formularz ZGŁOSZENIE SERWISOWE.
Podgląd przykładowego wypełnienia formularza

2. Do wypełnionego formularza należy dołączyć fakturę zakupu i wysłać na:

adres e-mail:
FAX
(22) 857 31 83 wew. 13

 

3. Po wstępnej weryfikacji przesłanych dokumentów dział serwis nada numer zgłoszenia oraz potwierdzi akceptację wysyłki urządzenia.

4.Po otrzymaniu akceptacji działu serwis dane urządzenie trzeba zapakować w oryginalne pudełko dołączając
kopię faktury zakupu i oryginał zgłoszenia serwisowego następnie wysłać na adres:

ROMI sp. z o.o.
ul. Działkowa 37
02-234 Warszawa
z dopiskiem: SERWIS UPS

 

Protokół zgłoszenia Gotowości do Uruchomienia

Pobierz plik PDF

KONFIGURATOR

Telegärtner TICNET i COAX
ZOBACZ!